Rindu Dia .

Sunyi , sepi , rindu ... semua yang terbuku kat hati ni rasa nak luahkan sangat sangat . Kalau boleh menangis ni . Aku nak menangis sepuas puasnyaa . Rindu yang amat sangaattttttttttttt.

Memang tak mampu nak ucapkan dengan kata kata . Allah terlalu rindu sangat . Ku pohon kekuatan sangat sekarang ni . Semua kenangan bersama bermain balik kat kotak simpanan minda ni . Mungkin ada antara mereka faham , dan mungkin tidak .

Rindukan usikan , marah , ketawa dan segala galanya . Allah , minta sangat kekuatan :( .Dulu bila difikirkan balik , tanpa dia mampukah aku teruskan hidup ? mampukah aku hidup macam biasa ? jalani semua macam biasa ? hmmm . Bila dah lama aku terfikir , masih ada orang yang memerlukan . Jadi aku perlu kuat , hadapi hidup tanpa dia . Hanya doa mampu aku kirim kan .

Pergi mana mana , bila datang satu kejadian , terus mengingatkan aku pada dia . Allah , walaupun tak banyak sangat kenangan bersama tapi kenangan tu sahaja yang aku ada . Aku takut , suatu saat aku akan lupakan raut wajah dia , suara dia , pelukan dia . Allah :(

Bila aku sedih , aku rindu dia peluk aku , bila aku menangis , aku rindu dia pujuk aku , bila aku gembira , aku rindu dia ketawa bersama aku . Bila aku sakit , aku rindu dia rawat aku . Aku tahu bila aku sakit teruk , dia yang paling risau , menangis dan sebagainya demi nak jaga aku . Aku sedar semua tuu .

Aku rindu sangatttt , satu persatu kenangan muncul . Walaupun aku tahu memang mustahil untuk jumpa , aku harap sangat dia kunjung dan melawat aku dalam mimpi . Bila aku diuji saat ni lagi bertambah rindu aku pada dia . Teringin sangat nak peluk dia !


*Mak , adik rindukan mak sangat sangat . Rindu nak panggil "mak" . Moga mak tenang disana . Al-Fatihah .


Tiada ulasan: